اخبار

استمرار عملکرد و رفتارهای پر ابهام علیرضا بابازاده در هلدینگ پتروفرهنگ در دوره صحرایی؛ صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش کارویزیت، بعد از روی کار آمدن صحرایی وزیر جدید آموزش و پرورش امید این بود که فرایند رفتارها ، عملکرد ضعیف و مبهم علیرضا بابازاده در هلدینگ پتروفرهنگ متعلق به فرهنگیان متوقف و رویه ای خردمندانه در این مجموعه در دستور کار قرار بگیرد.

چرا که هر اقدام اصلاحی برای هلدینگ پتروفرهنگ و صندوق ذخیره فرهنگیان بیمار بدون اصلاح و تغییر مدیران مربوط، محکوم به شکست است.

انتصاب های ستاد پتروفرهنگ از جمله بکارگیری افراد پرحاشیه و بازنشسته (مقیمی ، جنت، مجرد، مقتدر ) و حضور باند بابازاده نشان داده است که صحرایی نیز توان مقابله با این تیم را ندارد.

موضوع وقتی جالب تر می شود که می بینیم مثلث : جنت ، مقیمی و مجرد که از نیروهای اصلاح طلب ، بازنشسته و پرحاشیه هستند با هدایت مقیمی قائم مقام هلدینگ پتروفرهنگ (مشایی بابازاده ) مسئولیت عملیات روانی بر علیه دولت مردمی ، هیات مدیره و هیات امنا صندوق ذخیره فرهنگیان را برعهده دارند و از هر اقدامی برای تخریب این افراد دریغ نمی کنند تا با این روش بتوانند عملکرد پرابهام و ضعیف خود را پنهان نمایند!

این مثلث ادعا می کنند که صحرایی توسط آنها هدایت می شود!

بابازاده پرحاشیه و ناکارآمد در حلقه اول خود اعلام داشته که با صحرایی ما بسته است و به زودی به سمت رئیس هیات امنا صندوق فرهنکیان منصوب می گردم!!

سوال این است که آقای صحرایی وزیر جدید آموزش و پرورش نسبت شما با مافیای پتروشیمی و باند علیرضا بابازاده و افراد مسئله دار چیست ؟ آیا از رفتارهای غلط و مدیریت ضعیف ، رانتی این شبکه خبر دارید؟
آیا خبر دارید بابازاده تمام منتقدان خود و نیروهای حزب الهی و بسیجی را در پتروفرهنگ حذف کرده اند ؟ آیا بناست با این رویه در وزارت آموزش و پرورش این هلدینگ و اموال فرهنگیان را اصلاح نمایید؟
بزودی بیشتر سخن خواهیم گفت…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا