سایر اخبار ویژه

عیار بالای محصولات دلیل اقبال مشتریان خارجی به گهر زمین است (+فیلم)

محمد امین محمدی معاون بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در گفتگو با خبرنگار پول نیوز از دللی اقبال مشتریان خارجی به محصولات گهر زمین گفت.

به گزارش کارویزیت به نقل از پول نیوز، محمدی در این خصوص گفت: شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین چیزی در حدود ۷ میلیون تن کنسانتره در سال و ۶ میلیون تن گندله در سال تولید می‌کند. در نظر داریم دو مگا مدول اِی آی مستقیم آهن اسفنجی به ظرفیت مجموع سه و نیم میلیون تن در سال و یک فولادسازی یک و نیم میلیون تنی با تکنولوژی خاص و با تولید گریدهای خاص آلیاژی احداث کنیم. گندله گهر زمین تحقیقاً بهترین گندله کیفی کشور است که با عیار آهن نزدیک به ۶۷ درصد تولید می‌شود که شرایط کیفی مناسبی برای صادرات دارد و ما در حال حاضر به کشورهای چین و عمان صادرات داریم.

وی افزود: ترکیب صادراتی ماه به نحوی است که بتواند تامین ارزی پروژه‌های خود را انجام دهد. له‌ای هست که شرکت‌های مطرح عمان و چین در کارخانه‌های احیای مستقیم و کوره بلند از آن استفاده می‌کنند و کاملاً با کیفیت و تایید شده است. کنسانتره ما کنسانتره با کیفیتی است که تامین نیاز داخل را انجام می‌دهد از طریق بورس کالا در داخل عرضه می‌کنید و در مورد فروش‌های صادراتی خود به صورت مزایده محصولات خود را به فروش می‌رسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا