پیش فروش ها

شرکت‌های پیش فروش خودرو در قزوین سبک زندگی مردم را تغییر دادند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: شرکت‌های پیش فروش خودرو با کلاهبرداری و دادن سودهای کلان سبک زندگی مردم در استان قزوین را تغییر داده اند.

فاطمه محمدبیگی با اشاره به اتفاقات اخیر در زمینه شرکت‌های پیش فروش خودرو در تاکستان و استان قزوین اظهار کرد: سال‌ها کلاهبرداری شرکت‌های پیش فروش خودرو را به مسئولین امر تذکر دادیم اما متأسفانه برخورد قاطعی صورت نگرفت.

وی افزود: در این میان و در بستر یکسری رانت خواری‌ها و ویژه خواری‌ها اتفاقاتی افتاد که مردم استان قزوین متضرر شدند و امروز شاهد آسیب دیدن بخش زیادی از مردم در این استان هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه این موضوع در سطح ملی بین ۵ استان گسترده شده و گستردگی این موضوع باعث شده بیش از ۵۰ هزار نفر درگیر موضوع شوند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی باید به صورت اولویت دار برای پرداخت دیون مردم تلاش کنند، تاکید کرد: اولویت باید تسریع در پرداخت مطالبات مردم و شناسایی منابع مالی این شرکت باشد.

محمدبیگی تاکید کرد: این پدیده با کلاهبرداری و دادن سودهای کلان منجر به تغییر سبک زندگی مردم در برخی شهرستان‌های استان قزوین شد به طوری که خیلی‌ها دارایی خود را فروخته و وارد این بازار شدند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این شرکت‌ها با پروانه و مجوز این کارها صورت گرفته و باید پرسید چرا جلوی این پروانه‌ها گرفته نشده است.

این مسئول اضافه کرد: آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی زوایای مردم توسط مسئولین مربوطه باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان یادآور شد: بستر چنین پدیده‌هایی در استان برای همیشه باید برچیده شود و استان زرخیز قزوین باید شاهد اتفاقات خوب و مثبت برای افزایش سرمایه اجتماعی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا