سایر اخبار ویژهقطعه سازان

از جلیقه ضد گلوله تا هلیکوپتر و فنس الکتریکی

نمایشگاه ایپاس امسال با شرکت کنن ترین آن ، سیستم ضد دگان مختلفی برگزار شده که جالبسرقت حصار الکتریک است

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) با حضور ۲۲۲ شرکت داخلی و خارجی در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.در حاشیه این مراسم غرفه اطلس حصار بزرگترین تولید کننده سیستم‌های حفاظتی و امنیتی در کشور با استقبال و بازدید مقامات نظامی و انتظامی مواجه شده است .

این شرکت دانش بنیان که در طی سال‌های گذشته تجربه موفقی در در ایمن سازی ساختمان‌ها و اماکن دولتی و خصوصی بخش‌های مختلف دارد،جدیدترین دستاوردهای مهندسان خود را در نمایشگاه ایپاس به نمایش گذاشته است.
مهندس محسن خدادادی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه تلاش ما استفاده از دانش بومی و شکستن تحریم‌های ظالمانه خارجی است، افزود: در شرکت اطلس حصار، ما توانسته‌ایم تمام مراحل ساخت سیستم‌های محافظتی و امنیتی را با کمک مهندسان خودمان بومی‌سازی کنیم.

گفت: در حال حاضر محصولات ما به کشورهای همسایه صادر و حتی از لحاظ کیفیت با شرکت‌های خارجی در رقابت است.
وی با اشاره به جلوگیری از خروج ارز از کشور با ساخت حصار الکتریکی در داخل ایران ، گفت : با توجه به اینکه مهندسان، دانش فنی و مواد اولیه این محصول همگی ر داخل ایران تولید می‌شود، در نتیجه قیمت تمام شده این حصار الکتریکی بسیار پایین‌تر از نمونه‌های خارجی است.در اماکنی که این حصارها نصب شده میزان سرقت به صفر رسیده است.

خدادادی با بیان اینکه فنس‌های الکتریکی قابلیت استفاده در اماکن نظامی و انتظامی را دارد گفت: می‌توان به جای سیم خاردار و نیروهای انسانی از فنس‌های الکتریکی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد : علاوه بر صدای آژیر، روشن شدن پروژکتورها و وارد کردن ولتاژ الکتریکی به سارق، همزمان پیامکی مبنی بر ورود غیرقانونی به مالک ارسال می‌شود .

مدیرعامل شرکت اطلس حصار، افزود: علاقه مندان می توانند با حضور در نمایشگاه ایپاس واقع مصلی امام خمینی (ره) از غرفه e1 ,ستون ۱۱۱ بازدید کنند و روشن شدن آژیر سرقت در نمایشگاه ایپاس آژیر شرکت اطلس حصار در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) به صدا در آمد .همچنین استقبال مقامات انتظامی از یک شرکت دانش بنیان کرجی مقامات پلیس از غرفه شرکت اطلس حصار بازید و از طرح های این مجموعه استقبال کردند.

مهندس خدادادی در نمایشگاه ایپاس گسترش فعالیت نخبگان جوان با حمایت مسئولین مهندس محسن خدادادی ، گفت : نخبگان و تولید کنندگان جوان با حمایت و تشویق مسئولان، می توانند دستاورد های برگزاری را رقم بزنند.درخشش دستاورد مهندسان یک شرکت دانش‌بنیان داخلی در نمایشگاه ایپاس محصولات ایمنی و امنیتی شرکت اطلس حصار در نمایشگاه ایپاس با استقبال مقامات مختلف مواجه شده است

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دو =

دکمه بازگشت به بالا